Гарантійні зобов’язання

   Гарантійні зобов’язання регулюються Законом України «Про захист прав споживачів»
Згідно з р. І ст. 1 – Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Гарантійні умови при придбанні продукції неналежної якості

У разі виявлення недоліків придбаної продукції протягом визначеного терміну гарантується їх безоплатне усунення; у разі виявлення істотних недоліків – повернення або заміна речей.

Недолік– будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);

Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу чи початку сезону (для взуття): • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня; • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня; • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.

Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для одягу): • Осінньо-зимовий сезон з 1 жовтня; • Весняно-літній сезон з 1 квітня.

Гарантійні строки товарів згідно ДСТУ:

Взуття для дорослого населення:  30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття дитяче:  30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття для активного відпочинку:  60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття домашнє та дорожнє:  30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.
Одяг:   30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Шкіргалантерейні вироби: сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї – 30 днів;

Сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;
 Ремені – 30 днів;
 Рукавички – 30 днів

Термін служби дорівнює гарантійному строку.

Претензії по якості не приймаються:

  • на зношене взуття;
  • пошкоджене в результаті неправильної експлуатації;
  • пошкоджене механічним шляхом (порізи, подряпини і т. п.);
  • пошкоджене/деформоване в результаті неправильного догляду за виробом;
  • якщо втратило товарний вигляд після впливу хімічних засобів;
  • отримало дефекти з вини покупця;
  • раніше ремонтоване покупцем;
  • уцінений товар.
  • якщо розмір та повнота взуття не відповідають розміру та повноті ноги особи, що його використовує;
  • на замінні частини (як чіп, шнурки, набійки, фурнітуру та інше);
  • не є виробничим дефектом пофарбована шкіряна підкладка, так як в ній використані натуральні барвники.

  Дрібні недоліки, які виникли під час експлуатації взуття і не змінили її функціонального призначення, протягом гарантійного терміну усуваються виробником (продавцем) шляхом ремонту (згідно Наказу Міністерства Економіки та з питань Європейської Інтеграції України Міністерств Промислової Політики України від 17.10.2002  N 291/457 «Про затвердження Рекомендацій щодо визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації»), а саме: по верху взуттявідрив деталей верху по стрічці; поломка замків-блискавок, по низу взуттявідрив ранта; відклеювання крокуля; відставання набійки; відклеювання підошви.            

При зверненні до Продавця з претензією або поверненням у випадках, встановлених Законом України “Про захист прав споживачів”. Покупець повинен надати:

  • товар в належному вигляді (чистий, сухий, без сторонніх запахів) та в оригінальній упаковці;
  •  всі комплектуючі деталі;
  • документ (товарний чек) підтверджуючий придбання товару
  •  документ, що посвідчує особу

Купуючи товар в Sport Style ви приймаєте та погоджуєтесь з вищевикладеними гарантійними умовами  та рекомендаціями по догляду.

Гарантійні зобов’язання регулюються Законом України «Про захист прав споживачів»
Згідно з р. І ст. 1Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.

Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.

Гарантійні умови при придбанні продукції неналежної якості

У разі виявлення недоліків придбаної продукції протягом визначеного терміну гарантується їх безоплатне усунення; у разі виявлення істотних недоліків – повернення або заміна речей.

Недолік – будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);

Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:

  • він взагалі не може бути усунутий;
  • його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.

Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу чи початку сезону (для взуття): 

  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.

Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для одягу): 

  • Осінньо-зимовий сезон з 1 жовтня;
  • Весняно-літній сезон з 1 квітня.

Гарантійні строки товарів згідно ДСТУ:

Взуття для дорослого населення:  30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Взуття дитяче:  30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Взуття для активного відпочинку:  60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Взуття домашнє та дорожнє:  30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.

Одяг: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.

Шкіргалантерейні вироби: сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї – 30 днів;

Сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;

Ремені – 30 днів; 

Рукавички – 30 днів