Гарантійні зобов’язання
Гарантійні зобов’язання регулюються Законом України «Про захист прав споживачів»
Згідно з р. І ст. 1 – Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.
Гарантійні умови при придбанні продукції неналежної якості
У разі виявлення недоліків придбаної продукції протягом визначеного терміну гарантується їх безоплатне усунення; у разі виявлення істотних недоліків – повернення або заміна речей.
Недолік– будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);
Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.
Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу чи початку сезону (для взуття): • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня; • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня; • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.
Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для одягу): • Осінньо-зимовий сезон з 1 жовтня; • Весняно-літній сезон з 1 квітня.
Гарантійні строки товарів згідно ДСТУ:
Взуття для дорослого населення: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття дитяче: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття для активного відпочинку: 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття домашнє та дорожнє: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.
Одяг: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Шкіргалантерейні вироби: сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї – 30 днів;
Сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;
Ремені – 30 днів;
Рукавички – 30 днів
Термін служби дорівнює гарантійному строку.
Претензії по якості не приймаються:
- на зношене взуття;
- пошкоджене в результаті неправильної експлуатації;
- пошкоджене механічним шляхом (порізи, подряпини і т. п.);
- пошкоджене/деформоване в результаті неправильного догляду за виробом;
- якщо втратило товарний вигляд після впливу хімічних засобів;
- отримало дефекти з вини покупця;
- раніше ремонтоване покупцем;
- уцінений товар.
- якщо розмір та повнота взуття не відповідають розміру та повноті ноги особи, що його використовує;
- на замінні частини (як чіп, шнурки, набійки, фурнітуру та інше);
- не є виробничим дефектом пофарбована шкіряна підкладка, так як в ній використані натуральні барвники.
Дрібні недоліки, які виникли під час експлуатації взуття і не змінили її функціонального призначення, протягом гарантійного терміну усуваються виробником (продавцем) шляхом ремонту (згідно Наказу Міністерства Економіки та з питань Європейської Інтеграції України Міністерств Промислової Політики України від 17.10.2002 N 291/457 «Про затвердження Рекомендацій щодо визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації»), а саме: по верху взуття – відрив деталей верху по стрічці; поломка замків-блискавок, по низу взуття – відрив ранта; відклеювання крокуля; відставання набійки; відклеювання підошви.
При зверненні до Продавця з претензією або поверненням у випадках, встановлених Законом України “Про захист прав споживачів”. Покупець повинен надати:
-
товар в належному вигляді (чистий, сухий, без сторонніх запахів) та в оригінальній упаковці;
-
всі комплектуючі деталі;
-
документ (товарний чек) підтверджуючий придбання товару
-
документ, що посвідчує особу
Купуючи товар в Sport Style ви приймаєте та погоджуєтесь з вищевикладеними гарантійними умовами та рекомендаціями по догляду.
Гарантійні зобов’язання регулюються Законом України «Про захист прав споживачів»
Згідно з р. І ст. 1 – Гарантійний строк — це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв’язку з введенням її в обіг.
Строк служби — календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини.
Гарантійні умови при придбанні продукції неналежної якості
У разі виявлення недоліків придбаної продукції протягом визначеного терміну гарантується їх безоплатне усунення; у разі виявлення істотних недоліків – повернення або заміна речей.
Недолік – будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред’являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем);
Істотний недолік – недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
- він взагалі не може бути усунутий;
- його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
- він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно з р. ІІ ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків не розглядаються.
Гарантійний строк носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу чи початку сезону (для взуття):
- Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
- Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
- Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.
Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для одягу):
- Осінньо-зимовий сезон з 1 жовтня;
- Весняно-літній сезон з 1 квітня.
Гарантійні строки товарів згідно ДСТУ:
Взуття для дорослого населення: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття дитяче: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття для активного відпочинку: 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Взуття домашнє та дорожнє: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.
Одяг: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
Шкіргалантерейні вироби: сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї – 30 днів;
Сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні – 50 днів;
Ремені – 30 днів;
Рукавички – 30 днів